My Wedding Blacklist

Image-14

Ce post est la traduction en hébreu du 1er article que j’ai écrit pour Jewpop – La Blacklist de Mon Mariage:

http://www.jewpop.com/lifestyle/la-blacklist-de-mon-mariage/

כתבתי פוסט לאתר צרפתי על 10 שירים שלא ייכנסו לפלייליסט של החתונה שלי. מסתבר שהפוסט ממש תפס, עם כ- 200 שיתופי פייסבוק מהאתר בלבד תוך יום (סליחה על ההתלהבות העצמית :-)
תרגמתי אותו לעברית, הלינק המקורי מופיע למעלה.

המלצות לדיג’יים טובים יתקבלו בברכה  :-)

אין לי מושג עם מי אני אתחתן, גם לא איפה ומתי, אבל אני יודעת שאת השירים הללו לא ישמעו באותו הערב:

1. Gloria Gaynor – I will survive

זה די מדהים ששיר שמספר על בחורה שהרגע זרקו אותה נכנס באופן אוטומטי לפלייליסט של כל חתונה. בכל מקרה, אם הדיג’יי שם אותו אצלי, הוא בטוח לא ישרוד.

2. Claude Francois – Alexandrie Alexandra

אז נכון שהכורגרפיה של הקטע הזה היא יחסית פשוטה (אני עדיין מתקשה לבצע את זאת של פרויקטו אונו – לטינוס), אבל השיר הזה הוא אחד הטחונים בחתונות הצרפתיות וצריך לשים לזה קץ.

3. The Weather Girls – It’s Raining Men

זהו ההמשך הלוגי של גלוריה גיינור: כדי שהבחורה שזרקו תפסיק לבכות, יגרמו לה להאמין שמלא גברים מדהימים הולכים ליפול לה מהשמיים. או במילים אחרות, ברוכים הבאים ללה לה לנד. אבל צריך להודות שמכל השירים השחוקים, הוא אחד הטובים.

4. אייל גולן – יפה שלי

שמתי את “יפה שלי” אבל מצידי כל השירים של אייל גולן מוחרמים בחתונה שלי. המזל הוא שבד”כ הצרפתים מפציצים עם הרפרטואר שלו, אז לא נראה לי שזה כל כך יורגש.

5. (Christophe – Aline (Remix

הרימיקס הזה הוא ההוכחה לכך שאפשר היה ליצור קטע עוד יותר גרוע מהגרסא המקורית. ומה שמדהים זה ישראלים מתים על השיר הזה כי זה קטע צרפתי רטרו… אצלי זה אף פעם לא מפספס, הוא תמיד גורם לי לרצות לצרוח (ולרצוח??) כשאני שומעת את התווים הראשונים שלו.

6. ABBA – Dancing Queen

מאוד קשה לי עם ABBA באופן כללי, עד כדי כך שבזמנו הצטרפתי לקבוצת הפייסבוק “אני שונא את ABBA”, וזה גרם לי להבין שלא הייתי לבד… אז נכון שהם אפשרו למדונה להוציא את השיר המעולה שלה “Hung Up”, אבל מכאן ועד להזמין אותם לחתונה שלי, יש גבול.

7. Barry White – I can’t get enough of you

אתה נחמד בארי, אבל שמעתי את השיר שלך בכל כך הרבה חתונות שדווקא היה לי מספיק ממנו.

8. Ishtar – Alabina

האמת, אני נהנית יותר מלהסתכל על הסרט  שממנו השיר נלקח (“באמת אני לא משקר“) מאשר לשמוע את השיר עצמו.

9. Gilbert Montagne – Sous le sunlight des tropiques

זה שהזמר היהודי הפופולארי הזה הוא עיוור לא אמור להיות סיבה טובה לזה שנסבול את המוזיקה שלו עד סוף ימינו.
ג’ילברט, אני מתנצלת אם אתה קורא את זה. אה בעצם אתה לא יכול לעשות את זה :)

10. שלומי שבת וליאור נרקיס – לכל אחד

כנראה שכדי שחתונה יהודית תהיה בנורמה, צריך שהדיג’יי ישים בסוף הערב קטע מזרחי שקט, כדי ליצור רגע מרגש לפני ששולחים את האנשים הביתה. אותי זה היה מרגש אם היו מוותרים על המנהג הזה.

טוב האמת שהרשימה עוד ארוכה, אבל אם אני ממשיכה יחשבו שאני בררנית ואני אף פעם לא אתחתן.

hahahahahahahahaha

לכל החברים שקוראים את הפוסט:
למרות אי-הסובלנות המוזיקלית שלי והעדר השירים היוצאי דופן הללו, אני מבטיחה שתהנו מהפלייליסט באותו הערב :-)

לגבר שאיתו אלך לבחור תזמורת/דיג’יי:
אם זה מאוד חשוב לך, אעשה מאמץ וינגנו אחד הקטעים הנ”ל. כי בזוגיות צריך לדעת להתפשר.

נעה

2 responses to “My Wedding Blacklist

  1. Admet tout de meme qu’a la fin d’un mariage quand tout le monde est completement saouls, que le maquillage a coule de tous les cotes et que notre coiffure ressemble plus qu’a une grosse choucroute, il peut arriver une situation ou se balancer de droite a gauche comme un debile sur alexandrie alexandra nous semble mega fun!

    • Certes! Et si le cameraman fait bien son boulot il ne manquera pas d’immortaliser ce moment pour que les generations a venir puissent se moquer des annees plus tard de la mariee :))

Leave a Reply

